Volem que gaudeixis de la millor experiència de compra i entrega dels teus productes Santulana,

i sabem que els enviaments són un component important perquè això sigui possible.

Per això, fa anys que ens fixem com a objectiu fer enviaments ràpids i sostenibles , que deixin el menor impacte possible al planeta.

D'allà neix el nostre concepte minimal waste , que consisteix a reduir els envasos plàstics al mínim, limitant-se als dispensadors i goters, i apostant pel vidre i l'alumini (reciclable infinitament).

A més, l'etiquetatge dels productes Santulana es fa amb paper ecològic biodegradable, igual que les caixes de cartró, que provenen de boscos sostenibles.

Quant de temps trigarà a arribar la meva comanda?

Treballem per fer entregues entre 48/72 h laborables * a Península.

Així és com ho fem:

  • Dia 1: Comanda realitzada

Rebràs un email de confirmació.
  • Dia 2: la teva comanda surt del nostre magatzem

Les comandes es gestionen el dia laborable següent. Rebràs un correu amb el teu número de seguiment.
  • Dia 3: entrega de la teva comanda

Rebràs la teva comanda en 1-2 dies laborables des del moment que surt del nostre magatzem.

(*) En dates especials, com són les setmanes prèvies al Nadal, els nostres enviaments es poden demorar. Per això, en aquests casos us recomanem que feu la vostra compra amb antelació.

Feu enviaments gratuïts?

Sí, si vius a Espanya peninsular, podràs tenir despeses d'enviament gratuïtes per comandes a partir de 45€.

També pots venir a recollir la teva comanda al nostre local, situada a Santpedor, Crta. De Navarcles 90.

Només has de marcar l'opció “ho recolliré jo mateix” en fer la compra, i ens posarem en contacte amb tu per acordar l'horari de recollida.


Com són les despeses d'enviament?

Les despeses d'enviament depenen de l'empresa de missatgeria i varien en funció de la zona on visquis. Ens hem esforçat a buscar el proveïdor més ràpid, amb els preus més competitius, i que millor tingui cura del lliurament dels nostres productes.

De debò, volem que la teva experiència de lliurament sigui impecable!

Perquè puguis tenir tota la informació, et deixem aquí la llista completa de costos d'enviament. De totes maneres, en fer la teva compra i indicar la teva adreça, això és una cosa que t'apareixerà automàticament:

  • Espanya (zona península) 4.9 €
  • Palma de Mallorca 12.40 €
  • Balears 14.80 €
  • Las Palmas, Tenerife 22 €
  • Illes Canàries (resta) 31 €
  • Ceuta, Melilla, Gibraltar 31 €
  • Andorra 18 €
  • Portugal 9 €
  • Zona Europa 15,60 €

Per a enviaments internacionals contacta amb nosaltres a hola@santulana.es


Què passa si no sóc al meu domicili en el moment del lliurament?

Si en el moment del lliurament no et trobes al teu domicili, el transportista deixarà la teva comanda a un “PARCELSHOP”, que és un establiment de la teva localitat, on podràs anar a recollir-lo en un termini de 5 dies. L'agència t'enviarà un correu per informar-te de l'adreça i els horaris.

Si per algun motiu l'agència no ha contactat amb tu, pots contactar amb nosaltres a hola@santulana.es .


En cas que no hagis pogut recollir el teu paquet al "Parcelshop" designat i aquest hagi estat retornat, si vols rebre'l novament, les despeses d'enviament seran responsabilitat del client.

Com puc fer el pagament de la meva comanda?

Podràs pagar amb targeta de crèdit i PayPal.

Si voleu passar a recollir la vostra comanda a la nostra botiga, també teniu l'opció de fer el pagament en el moment de la recollida, en efectiu oa través de Bizum.

Podràs veure totes aquestes opcions en fer el pagament de la teva comanda des de la nostra botiga en línia.


Què passa si, en rebre el meu producte, està malmès?

Cuidem els nostres enviaments perquè això no passi i la teva comanda arribi en perfectes condicions.

De tota manera, si es donés el cas que el teu producte arriba malmès, ens ocuparem de reposar-lo.

Si us plau, envia'ns un mail amb una foto del desperfecte a hola@santulana.es 

Nosaltres gestionarem la vostra recollida amb l'empresa de transport, i us enviarem un nou producte en perfectes condicions.

En aquests casos les despeses de recollida i tramesa van a càrrec de Santulana.


Garantia i reemborsament

Si no estàs conforme amb la teva compra, envia'ns un mail a info@santulana.es indicant que no n'estàs satisfet, i t'indicarem els passos detallats per fer la devolució.

Podràs enviar-nos el producte en un termini de 14 dies laborables des de la recepció de l'enviament, dins del seu embalatge original i ben protegit, sempre que no s'hagi fet servir ni obert.

Quan el rebem i comprovem que està en perfectes condicions, et farem el reemborsament per l'import del producte.